Bizde 12+4 olduk, 16. Haftada gideceğim doktora umarım cinsiyet öğreniriz. Bende hala baş dönmesi var ya tansiyonum düşüyor sürekli… onun dışında iyiyim, geçen çok değişik bişey hissettim karnımda hareketi miydi bilmiyorum . 3. Çocuğum doğacak inşaAllah ☺️