Sibelemre Meripella valla ya zaten çok zor gebelik geciroyoruz bide iğrenç ilaçlar veriyorlar valla içe bildiğim hapı şurubu içtim gerisini içemem dedim midem almiyo çoğu da yan etki yaptı zaten aman ya doğdular sağ salim artik
Annesininmucizesi Meripella sen doktoruna danışmadın mı kullanayım kullanmayayım mı diye ? Bn direk arayıp sormuştum 🤔
Meripella @Annesininmucizesi doktordan yana sıkıntılıydım zaten önceki postta da bahsetmiştim yani arayıpta soramıyorum zaten numarası da yok 🙄 Perşembe günü ikili taramam var orda sormayı düşünüyorum bende ama ilk başta sağlık ocağından verdiler diye çokta takılmamıştım açıkçası dedim hani kullanılmıycak bişeyi vermezler diye düşünüyodum.
Dderryaa Meripella kahvaltı yaparken arada ağsıma damlatıyorum arada kaynıyor diğer türlü doktorum suya damlat dedi yapamadım onu midem bulandı ekmeğe damlatıncada yutamıyorm en iyisi direk ağzıma damlatıyorm
Dderryaa Meripella önce coledan içtim onun tadı farklıydı devit biraz daha farklı geldi hatta bitti sağlık ocağındaki ebe verdi ücretsizmiş onu hiç içemedm araba yağı gibi eşimi aradım aldı gene eskisinden 7damla alıyorm ben senin ne kadar
Meripella @Sibelemre vallahi öyle banada bi ilaç vermişti enfeksiyon için 4 gün içtim ama dedim ölücem galiba sonra dedim içmiycem bunu asla yemek yedirmiyodu su bile içemedim gidip çıkartıyodum doyamadığım için zaten salak gibi oluyodum. Şimdi o kadar rahatım ki dayımın oğlu doktor testlerimi ona gösterdim sadece bir değerin sınırda ilaç kullanmana gerek yok dedi bazen doktorlara da güvenemiyorum bunlar yüzünden. Ne veriyolarsa hep sıkıntı oluyo içebilsem de sonrasında alerji yapıyo yada mide bulantısı olarak geriye dönüyo
Meripella @Dderryaa 10 damla benimki de ama dediğin gibi araba yağından farksız zamanında çok balık yağı içmiştim ondan bile kötü tadı hiç yutamıyorum tükürüp duruyorum
Dderryaa Meripella kahvaltı yaparken arada dene bide onu fark etmiyorum ben kafamı kaldırıp direk damlatıyorjm üzerine hemen bişeyler yiyorum o iyi oldu yoksa aylar geçmez😂😂
Gamze43 Meripella canim d3 dediğin devit damla varmış omu babada verdi hemşirede o mu diye merak ettim daha başlamam icin erken benim ama
Dilan123 Ben solgarın hapını kullanıyorum d vitamini olarak çok düşük çıktı benimde isterseniz doktorlarınıza bi söyleyin yağ olarak içemiyorsanız daha rahat böyle 😘😊
Serpilerciyas Meripella bana alerji yaptı, ksşıntı , kabarıklık, doktorum hemen kes dedi , yiyeceklerden temin edebilirsin , ben öyle yapıyorum
Dderryaa Meripella ben söyledimde mecbur içeceksin dedi kan demir onlarda mide bulantısı yapıyordu akşam yemeğine 2saat kala içiyorum şimdi doktorum öle dedi çareyi öle buldum benim çok eksik bide d vitanim eksi 2deydi
Meripella @Dilan123 hapı varsa daha iyi olur en azından suyla yutarım bi şekilde böyle yağ tadı geliyo hiç içilmiyo