Mariam1 prodoctor ile regl 10 gün kala kuruma çizgisi ile öğrendim eşim bu kuruma çizgisi dedi ben hayır değil her iddasına gırerım dedim hissediyordum çünkü kan verdim 8 gün kala 0.10 çıktı doktor hamile değilsin dedi ama hissediyordum hamileyim dedim iç güdüsel dedi anneler bazen öyle olmak isteyince oluyor dedi ama ben inanmadım sipariş verdim bi 4 tane daha prodoctor 5 gün kala yaptım hafif gözle zor görünen silik çizgiler oluştu 4 gün kala gözle gördük kaset test aldık yaptık onda belli edince kan verdim 35 değerle mi ne hamile olduğumu öğrendim sonra hızlı hızlı arttı değerim doktor sağlıksız gebelik dedi şimdi çok şükür 25+4 haftalık kızıma hamileyim eğer hissediyorsan hisslerine güveniyorsan birazcık daha bekle