
En başından beri ben hariç herkes erkek diyodu ben hep kız hissediyordum zar zor öğrendik cinsiyetini eşimde kız istiyordu pembeyi görünce inanmadı bidahaki kontrolde teyit edicekmiş bizim bebe ters durduğu için doktorum emin olmasa yazmazdı diye düşünüyorum zaten