iknrkc Zeynepkab bendende geldi iki kez bir gün arayla sümük gibiydi beyaz sarımsı kan yoktu geçen hafta ama hâlâ bekliyorum 37+3
Zeynepkab iknrkc bende 36. Haftanın başında geldi çarşamba günü iki hafta olucak geleli bakayım ne zaman doğuracam
NurYm 09Tugba_0909 37+2 deyim ama kasılmam falan hiç yok sadece yürürken çok ağır geliyorum kendime birde aşırı ödemim var perşembe kontrolde ameliyat günümü belirleyeceğiz inşallah ☺️