Deryadenizka normal.dogumu destekleyen biriyim ve çok istememe rağmen olmadı açılma. Sezeryan oldum. Lakin sezeryandan da çok memnun kaldım. Yok göbek kalıyormuş da yok süt gelmiyormuş da yok ilk ayağa kalkmak zormus da evet zordu ama abartı bisey yoktu aksine yürüdükçe iyilestim ki canım tatlıdır benim. Bebeğim de iyi çok şükür. Ameliyat süperdi. Dikiş izim de belli bile değil. Normal doğurup Yirtilacaktim o nedenle sezeryan oldum.ama mecburi oldum. Bebek de iriydi. Normali bilmem ama sezeryandan korkmayın. 3 günden sonra iyi oluyorsunuz. 1 haftada tam iyilesiyorsunuz. Millet çok abartıyor sezeryani korkutuyorlar.