sidibal penbe_karisi ben de aynıyım bir tek hap kullanmıyorum enox progestoron devam sabah 2 akşam 2 alıyordum allahtan sabah 1 akşam 1 e düşürdük 😓
asil15 penbe_karisi olsun yinede azda olsa faydası oluyor canm şükürler olsun 2 hafta oldu hiç lekelenme olmadı senin ne durumdasin
asil15 penbe_karisi inşallah olmaz canım şuan 8+3 haftaligiz yarın kalp atışı için doktor randevum var çok heyecanlıyım artı çok korkuyorum inşallah duyarim
zll_066 Bende lekelenme sebebiyle kullanmaya başladım sonra kanamam oldu kalp atışları var ama daha küçük olduğu için duyamadık cumartesi günü kalp atışlarını duyacağım Allah izin verirse fitil olarak kullanıyorum ama lekelenmem kesilmiyor 6+5im
Aleyzeee penbe_karisi çok normal bebişim bende kullanıyorum ilk 3 kullandım şimdi son ayimda yine kullanıyorum sabaha kadar yatsam da sabah iç çamaşırımda oluyor o zaten alacağı kadar alıyor ❤️
Evo12 penbe_karisi dabaha kadar kalmasanız bile o fitil akıp gidiyor doğal olarak. Ama ilaç etki ediyor her türlü en azından yarım saat kalkmasanız bile yeterli bence