Mucize0 Kızlar 14. Haftadayim karnim bazen 5 aylik gibi oluyor bazen yok hgbi ben anlamıyorum bugün yine yok gibi böyle oluncada bir korku basıyor neden küçüldü diye. Yaşayan varmi acabaa ne zaman karnınız çıktı
Zeynep0742 Mucize0 kişiden kişiye değişiyor canım benim 20.haftadan sonra belirginleşti. Daha önceden de senin gibi oluyordu ama yemekten sonra şişkinlik gibi sonra geçiyordu
Busranur_mnts Mucize0 ben 11+5im hafiften göbeğim vardı zaten de bazen gözüme büyümüş gibi geliyor ya psikolojik bilmiyorum :D
Eyllullu Mucize0 bence o siskinlikten oluyor canım ya benim de 16. Haftaya kadar öyleydi 17de artık içeri kaçmayan göbek belirdi 🫢😊
Eyllullu Mucize0 ben başta çok kabızlık yaşadım ondan şisiyordu, gelip karnımı seviyolardı diyodum o başka bisi ama siz sevin yine de 😂
Mihribanmuharrem Mucize0 Açken karnın çıkmıyorsa yemekten sonra çıkıyorsa kız diyorlarda bizim burda ondan merak edip sordum🙂
nurssmom Mucize0 hiç korkma bebeğin konumuna göre değişiyor bazen çok içerde oluyor bazen çok karın duvarına yakınlaşıyor. Yediklerimiz baskı yapıyor büyüyor. Gaz, şişkinlik, bağırsaklar. Hepsi birleşince daha büyük olabiliyor stres yapma 😊
Dileeek- Mucize0 canım aynı haftadayız merak etme benim de öyle oluyor sabahları karnım düz oluyor arada benim minik kızım nerede diyorum sonra yemek yedikten sorma çıkıyor zaten doktor çok normal şişkinlik çoğu gaz demişti yavaş sindiriyor mide 5.aydan sonra yavaş yavaş karnın belirginleşir demişti :)
Dileeek- Mucize0 canım aynı haftadayız merak etme benim de öyle oluyor sabahları karnım düz oluyor arada benim minik kızım nerede diyorum sonra yemek yedikten sorma çıkıyor zaten doktor çok normal şişkinlik çoğu gaz demişti yavaş sindiriyor mide 5.aydan sonra yavaş yavaş karnın belirginleşir demişti :)
Sultansultis 15.haftada sabah ilk uyandığımda dahil belli olan karnım vardı artık, öncesinde akşamları şişip sabah iniyordu. kumaş pantolonlarım 11.hafta itibariyle sıkmaya başlamıştı 12de hiç kapanmadı düğmesi