Svsrms Yani merak ettiğim zaten ben raporluyum çalışırı 32+6 da alsam diyorum hani bir hafta daha işe geç başlamak için anlatamadım tam
diyetisyen1anne Busra6694 yok yanlışın var maalesef, kamuda çalışıyorsan benim dediğim şekilde. 8+8 toplam 16 hafta doğum iznin var ve her türlü bu iznin tamamını kullanıyorsun asla eksik olmuyor