Svsrms yok canım yaşamazsın birbirinden farklı durumlar, hasta olduğun için hastalık raporu aldın ve iyileştin. 32de çalışır raporu alıp 5 hafta daha çalışırsan doğum iznin sonrasına aktarılır. Fakat doktor daha önce riskli gebelik dediyse eğer 32de çalışabilir raporu vermeyebilir durumun hala ciddiyse