nurssmom aynen öyle inan yaşadım o kadar çok şey var ki sadece kendi ailem olsa yine iyi bundan iki gün önce felaket bir kanamam oldu ve pıhtı şeklinde peçeteye kan geldi koştur koştur acile gittik doktor baktı zaten düşük riskin var dedi ben özelde muayene oluyordum devlet hastanesindeki acil doktoru doktorun sana hangi ilaçları verdiyse aynı o şekilde kullan git ve istirahat et dinlen dedi ben eve geldim ağlama krizine girdim tabi korkuyorum üç düşük yapmışım o ağrıyı sancıyı çok iyi biliyorum ve üstelik bu bebek büyüdü diğerleri küçüktü ona rağmen öyle bir ağrı sancı çekiyordum kayınvalidemi aradım durumu anlattım ve ağlıyorum ağlama krizine girmişim bana gülerek cevap veriyor yani gülünecek ne var bilmiyorum ama gerçekten insanlar iki yüzlü bugün eşime de zaten söyledim bizim kimsemiz yok ne kendi ailenden bir beklentin olsun ne de benim ailemden sen bana ben sana destek olacağız yapabileceğim bir şey yok bunlara rağmen kanamam olursa elimden bir şey gelmiyor beni suçlama dedim