Kızlar merhaba ben Oksapar iğne kullanıyorum yaklaşık 2 haftadır ve 7 haftalık gebeyim .
İlk kullanmaya başladığımda kollarıma vuruyordum daha sonra bacaklarıma vurmaya başladım dün sabah ilk defa göbeğime vurdum ama ben bu iğneyi buzdolabında saklıyordum burası çok sıcak bir şehir olduğu için 25°’nin altında olması gerekiyormuş ama burası 40’ı gördü o yüzden buzdolabında saklıyordum araştırdım meğer buzdolabında saklanmaması gerekiyor dün sabah vurdugum da göbeğimde felaket bir ağrı oldu yaklaşık bir 5 dakika kadar ve bu ağrı beni çok korkuttu bu arada gobegimden kesinlikle vurulmasını doktor söyledi kollarından bacaklarına vurma kesinlikle göbeğinde vurman gerekiyor dedi o yüzden göbekten vurmaya başladım bu durumu yaşayan var mı çok felaket yakıyor ağrıyor