Talentedmom fatmaanuurr22 ben oğluma çok denedim hipp falan hiç sevmedi Bir de şu var bazı bebekler anne sütünü bildikleri için mamayı kabul etmiyorlar evolvia ar de denedik reflüsü için
GirlandBoy_Mom fatmaanuurr22 sma optipro kullanıyorum bu 2 . Kutu hatta bi sıkıntı yaşamadım canım ne gaz konusunda ne de kusma vs benimde sütüm yeterli gelmiyor
Serap09 fatmaanuurr22 hipp keçi sütlü var anne sütüne en yakın ama şöyle soyliyim hipp bebeğimi yeterince doyurmuyordu son zaman icmedi bizde bebelac gold olana geçtik normal bebelac gaz ve kabızlık yapıyormuş feci sekilde
biranne_birbebek fatmaanuurr22 bebeğim iki aylık doğduğundan beri sma kullanıyoruz. Optiproyla başlamıştık ama gaz problemi sebebiyle comforta geçtik. Şimdilik devam ediyoruz bakalım.
fatmaanuurr22 Talentedmom kızım benim sütümü istiyor hep ama sütüm ona yetmiyor mecbur mama veriyorum sevmiyor mamayı da 🥲 ne yapacağımı şaşırdım
Havin49_ fatmaanuurr22 valla şeytan kulağına kurşun bebeğim 1 yaşında daha hiç kabız olmadı gaz problemi vardı onu çözdü
Serap09 fatmaanuurr22 şuan onu çok seviyor 90 içiyordu 1.5 saatte 1 şimdi 120 içiyor hipp keçi sutluyu 6.aya girince istemedi nedense