Aysllllm aycabelgin0 suni nasıl birşey canım ??benim de 3 cm açıklık vardı ama sancı yok 39 haftalık olduk doktor perşembeye kadar bekleyelim sancım gelip de doğıramazsam suni verip doğumu başlatırız dedi..o yüzden sordum nasıl bişey olduğunu??
aycabelgin0 Aysllllm şuan suni sancı çekiyorum çokta yorum yapmak istemiyorum evet biraz zor ama anlık çekiyosun
Zge12 aycabelgin0 canım Rabbim kolaylık versin inşallah kolay güzel bi doğum olur sağlıcakla kucağına al evladını inşallah ❤️🤲🏻
aycabelgin0 Zge12 10 saat suni sancıdan sonra sezeryan oldum güzeldi gayet normal doğum yapamadım dayanamadım acıya
aycabelgin0 Yenibirannee 10 saat suni sancıdan sonra sezeryana alındım gayet rahattı teşekkür ediyorum 🙏😊
Zge12 aycabelgin0 sizin için en iyisi en sağlıklısı buymuş demek ki kuzum gözün aydın sağlıcakla büyüt evladını inşallah sende kısa Sürede toparlanırsın ❤️🤲🏻
Yenibirannee aycabelgin0 çok şükür siz ve bebeğiniz sağlıklıysa gerisi mühim değil anne bir türlü katlanıyor 🌸💕
2baby1mom__ aycabelgin0 sizin için hayırlısı buymuş demekki geçti gitti bakın çok geçmiş olsunn güle güle büyütün 🌼
Melosss_16 Busrabzkrt kesin anlarsın içinde bisey patlamış gibi geliyor su sonra devamlı gelmeye devam ediyor