Ben dün silikle öğrendim ama kan vermedim erken diye düşündüğüm için o yüzden tam sevinemiyorum herhangi bir yerleşme lekelenme kanama yaşamadım sadece regl olacakmışım gibi kasıklarımda karnımda huzursuzluk var ama olmasa çıkmazdı testte sanırım dimi inşallah benimledir mucizem 🥹🐣💕