Pearll canııım kafana takma bende aynı amh değeri ile 3 ay ara ile hamile kaldım … ama hep ne düşündüm biliyor musun bu ay değilse diğer ay muhakkak tutacak ama asla içimden olmuyor olmayacak diye geçirmedim . Korkma hiç sağlığına da bir şey olmadı , stres herşeye başlı başına tek sebep bile olabiliyor bizler hafife alıyoruz … sen beslenmene dikkat et şeker ekmek paketli gıda süt tüketme bu süreçte , bana profesörün verdiği tavsiyelerdi bunlar , bolca avokado muz ceviz yumurta ev yoğurdu tükettim , hareket ettim yürüdüm zihnimi ferah tuttum… çok şükür hamileyim , ve inan en güzel zamanda gelecek bebeğin güzel şeyler düşün güzel şeyler olsun 🫶🌸