arsesraa Mavimsimavi canım bence var gibi ama daha çok erken olduğu için belki geç döllenme olmuştur o yüzden bi adet günün gelsin hatta birkaç gün geçsin tekrarla bence o zaman daha net gözükecek ama var diye düşünüyorum
Mavimsimavi arsesraa o zaman 3 4 gün daha bekleyeyim inşallah sağlıklı bir gebeliktir inşallah vardır
Nevagibi Mavimsimavi evet çook silik bir karartı var çok yeni olduğu içinde olabilir yalancıda olabilir sen yinede ilaç alma :)
Mavimsimavi babymom2026 çok silik gibi daha 3 gün gösteriyor ama şöyle çatlamanın üzerinden çok az bi zaman geçti onunda etkisi var sanırım
Bir1kelebek Mavimsimavi bence varsa çok yeni çatlamanız yeni olmuş daha yarın öbür gün tekrar edin testi var gibi gözüküyor 😍🥰
Mavimsimavi Bir1kelebek ayyy çok sevindim inşallah inşallah yani bende hissediyorum biraz geçsin bakalım bir kaç gün sonra tekrarlarım 🌸🥰