Hanımlar lütfen yardımcı olur musunuz? Benim 25-26 Temmuz yumurtlama 27 çatlama oldu uygulamada adete 3 gün var gösteriyor. 1 saat önce erken gebelik testi yaptım yani ben mi görüyorum yoksa var mı bi akıl verin lütfen yoksa çok mu erken yapmış oldum