HavvaM0806_ Pofidik123_ annelik çok kutsal sonu güzel biten bir serüven boşuna cennet annelerin ayakları altında 🤲🏻
Pofidik123_ HavvaM0806_ 14+6 tüm şu an yarın 15 oluyorum alt karında bi baskı gibi bişey var hafif ağrı gibi de anlam veremedim acile gitsem mi acaba ya daha doktora gitmeme de var
Sementa63 Ynckpgn Bende 13 haftalığım benimde kasıklarımda alt tarafta sızı şeklinde ağrı oluyor ve bazen lavaboya gidince çok yoğun şekilde beyaz akıntı oluyor ama yanma kaşıntı koku yok sizde ne gibi belirtiler vardı bende korkuyorum
Nurkl Mucize0 bende 14+5 oldum özellikle çok ayakta kaldiysam ve ani hareketlerde çok batma oluyor dinlenince geçiyor canım
Dln25-25 Nurkl bende 11 haftalıgım sol kasıgımda ara ara gelen agrı oluyor hafif ve kahverengi akıntım oluyor bu normalmi acaba hamileligim boyunca sürekli ara ara lekelenmelerim oluyordu yine orda korkmalımıyım acaba
Nurkl Dln25-25 doktora hiç göründünüz mü acaba ? Yani pek bir bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem ama lekenlenmeleri dikkate al canım mutlaka doktora git belki kese etrafında vardır kanama alanı.
Ynckpgn Sementa63 bende belirti olarak sadece kaşık ağrısı vardı ve sadece bir kere idrar yaparken hafif ağrı olmuştu
Dln25-25 Nurkl evet şimdi geldim doktordan ilk gebeligim kürtaj oldugu için bunda çok tedirgin oluyorum çok şükür doktor baktı hersey saglıklı dedi çok hareket ediyorsun ondan oluyordur deid
HavvaM0806_ Pofidik123_ rahim büyüdüğü içindir ama çok rahatsız edici bir boyuttaysa doktora gidebilirsin cnm