Mucize0 Kızlar 14. Haftadayım kasıklarımda yani böyle kasık altında gibi ağrım oluyor sızı şeklinde. Anlık gibi geçiyor çok uzun sürmüyor ama tekrarlıyor genelde sırt üstü yatınca oluyor sebebi ne olabilir korkmalı miyim acaba
minikari Mucize0 korkma canım 19. Haftadayım aynı şeyler var doktorum normal dedi rahim ve bebek büyüyor doğuma kadarböyle ufak agrılar normal şiddetli değilse geri dinlenince vs geçiyorsa sürekli değilse korkmaya gerek yok
HavvaM0806_ Mucize0 bu haftalarda zaten olabilir diyor doktorlar kasik ağrısı korkmana gerek yok canım
Ynckpgn Mucize0 bende 13 haftalığım yaklaşık bir saatir sol kasığım hatta karnımın alt tarafı ağrıyor yürüyünce uzanınca oturunca da ağrıyor 10 sn gidip geliyor bende korkuyorum inşallh normaldir
HavvaM0806_ Mucize0 bana 13 haftadan sonra kasık ağrın olabilir korkma demişti ama kaçıncı haftaya kadar sürer bilmiyorum ama rahim büyüdüğü için kasik ağrısı normal
Onurbanuu Mucize0 13+3 canım kasık bel ağrılarım oluyo sıddetlı benımde degıl cok sukur ama bı yokluyo
Pofidik123_ Ynckpgn 13 de benimde öyleydi kontrolde sordum doktora normal bebek büyüyo rahimin büyüyo dedi
HavvaM0806_ Ynckpgn uzun bir surebence doktora bir gorunun benim kasık agrisi anlık oluyor geçiyor sziin biraz uzun surmus ve pozisyon değiştirdiler gecmemis
Ynckpgn Pofidik123_ içim rahat etmedi acile geldim ultrason yok dediler idrar verdim enfeksiyon olabilir dedi sonuç bekliyoruz
Pofidik123_ HavvaM0806_ bende 12 de falan başladı şu an 14+5 oldum hala ara ara devam ediyo biraz dinlenince geçiyo sonra yine geliyo böyle çekicez heralde bunu
HavvaM0806_ Pofidik123_ annelik çok kutsal sonu güzel biten bir serüven boşuna cennet annelerin ayakları altında 🤲🏻
Ley99 Mucize0 bugün tam ben de 14. haftadayım dediğiniz gibi sırtüstü olunca özellikle biraz daha hissediliyor yan yatınca daha iyi oluyor sol yan özellikle ve kaşıkta sızlama gibi ağrı batma gibi oluyor hatta vajinada da hissediliyor benim hafif