evosu Ara ara kaşık batması ve göğüs ucu dokunca ağrıdan başka hiç bir belirtim yok 5+1 normal mi kızlar çok endişeleniyorum. Sanki belirti olsa rahatlicam
nazlnur Bu dönemde doktora giden var mı ben bugün gittim ve progestan başlattı kullanan var mı düşük ihtimali var diye mi veriliyor bu ilaç