Innerglow merhaba benim ilk gebeliğim 6 haftalık düşükle sonuçlandı sonra regl beklemeden tekrar hamile kaldım bir kızım oldu çok şükür daha sonra 3.gebeliğim 6 haftalık gelişmeyen gebelikle 12.haftada kürtaj oldum tekrar gebe kalmak istediğimde kimse yönlendirmeden tıbbi genetikten randevu alıp eşimle test verdik pıhtılaşma vs çıkmadı çok şükür ve şuan hamileyim yani içinizde kalmasın gidip yaptırın derim. İkinci kaybım olduğunda doktora sormuştum arada sağlıklı bi doğumun olduğu için araştırmaya gerek yok demişti ama ben kendim test yaptırdım devlet hastanesinde