June6 ya ben ilk kadın doğuma gittim açamam yetkim yok dedi aile hekimi de aynı şeyi dedi mecburen dahiliye ye gittim uzmana gitmeye gayret göster yetki tek onlar da düşüklerm oldu pıhtılaşma testi önerdi doktor ama yerlisi olmadığından sevk için size geldim dedim hematolojiye direk randevu aldım doktora anlattım Herşeyi kan testleri isticem dedi sonra genetiğe gidip ordan da yönlendirme olduğunu ilet test kodlıcak dedi doktoru görmeden sekreter zaten yapıyor kodlamayı testleri verdim mesaj gelicek sonuç çıkınca dedi randevu alıp sekreterlikten sonuçları alıp bana gel dedi o kadar