SedaMeric aynı sıkıntıyı cok yaşadım 28 inci haftalarımda başladı soluma asla yatamıyorum göğüs kafesim sıkışıyor ve kaburgam kalbime batıyor sanki nefes alamıyordum..! Bildiğin acı oluyordu yani.. doktorum dediki bebek büyüdüğü için baskı yapıyor hiç takılma o tarafına yatma soluna yatamıyorsan sağına yat dedi.. çok uzun süreler hep sağıma yatabildim.. sırt üstü uzun süre yatmak iyi değil ama sağına yatmanda bir sakınca yok sadece evet sola yatmalik daha iyi kan akışı ve oksijen yönünden ama sağınada rahatlıkla yatabilirsin.. şuan 36 haftalığız çok şükür sağlıklıyız.. bu hafta bebek aşağı indiği için biraz rahatladım yeni yeni soluma yatabiliyorum kısada olsa😉