Mehtapsato söyledim şişlik olayını benim doktoru gör herşeye normal diyor 😂 geçen hafta idrar tahlili yaptım ufak bi enfeksiyon varmış galiba yanma var mı dedi yok dedim o zaman sıkıntı yok dedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Zaten olduk 37 bi hafta daha dayansın gelsin artık valla ben de yoruldum bu ağrılardan 🙈 bana göre serbest bırakıyorum kendimi ama sanırm istemsizce sıkıyorum bilmiyorum ki geçen gün perine masajı yapayım dedim yook olmadı yapamadım 🤭 inşallah kolay atlatırım ya