Merhabalar 1 ağustosta 6 haftalıkken düşük sonrası kürtaj oldum. Alamadıkları bir pıhtı kalmış, operasyondan çıktıktan sonra ağrım oldu, 2 ağustosta hiç ağrım olmadı. Derken bugün 3 ağustos sağ kasıkta ağrı ile uyandım, koyu sarı akıntım vardı ve biraz kötü kokuyor. Enfeksiyon mudur? Antibiyotik kullanıyorum ama yine de olabilir mi? Salı gününe randevum var ama böyle bir durumda önceden mi gitmeliyim?