Ela009 selam bende aynı durumdayım Amh 001 i gördüm artık fsh de çok yüksek bazı aylar 147 bile oldu ama doktor yumurta olmayınca bu yükselir demişti. Bende 2.5 sene oldu adetlerim çok düzenliykennbirden bozuldu ve 2.5 senede kimyasal dahi hiç gebe kalamadım.
2 kere tüp bebek denemesi yapmaya çalıştım olmadı 2 yumurta vardı ikisinde de tedavim iptal edildi şimdi son kez daha deneyim diyorum bilmiyorum gecen ay fsh 16 ya düşmüştü ama e2 yükselmişti bu seferde
3 aydır diyetisyenle sağlıklı beslenme yapıyoruz 1 ayda kendim yapmıştım toplam 4 ay henüz hiç doktora gitmedim faydası oldu mu bilmiyorum ama ovulasuonda yumurtlama görmüştüm yine de tutmuyor hiç bi şekilde ne yapıcam bilmiyorum
Son kez 1 kere daha tüp bebek denesem diyorum