Kkardelenn1 Rabbim yardımcınız olsun çok geçmiş olsun siz uyuşmazlığın bütün yan etkilerini yasamissiniz,ben de bundan korkuyorum tedirginim 2 de kucuk çocuğum var,sizin titrasyon değeri kaç cikiyirdu en son kaç oldu ve kaç iken iğne yapıldı ? Ve neden iki defa kan nakli gerekti ,şuan bebeğiniz normal mi her şeyi, bu kan naklinden sonra enfeksiyon gibi hastalıklar gözlendi mi bebekte