Fadime97 benimde 20. Haftada başladı doğuma kadar sürdü hatta doğumdan sonrada bir süre kansızlıktan devam etti sonra düzeldi her Allahın günü oluyordu çok bunalmıştım doğum yapcağım gün bile 130 lardaydı hemşireler sürekli kontrol ediyordu ama benim için normaldi artık. Ben 7 aylıkken doktora gittm ekg eko çekildi temiz çıktı sen de yine de bi muayne ol için rahat etsin