Deletedmom_8793 insallah sagsalim kucağımıza alırız canim isteyen herkese nasip olsun
Papatya-18 Amınn 💐
Zge12 öyle yapıyorum canim yatıyorum
Papatya-18 hayırlı haberlerle gel canım pazartesi günü
Papatya-18 normal canım bende günlerdir oluyor
Mihrasina_ benim de 3 gün geçti ama test yapmaya korkuyorum çıkmazsa üzülürüm diye
Papatya-18 22 haftalık oldum hala aynı hissiyat oluyor bana da🫠💖
Rachelgreen94 canım hareket hissetin mi kaçıncı haftada acaba?