Papatya-18 Bugün adetim 1 gün gecikti test yaptim pozitif cikti sonra acilde kan verdim betahcg 229 cikti şuan hatta gündüzden beri falan sağ kasığımda adet olucak gibi sanci oluyor normal mi ?
mmedinestlms Papatya-18 uzanın kendinizi yormayın adet döneminde olduğunuz için ağrınız çok normal kan gelmediği sürece korkmayın 2 gün de bir kan verin düzenli artıyorsa sağlıklı gebelik geçiriyorsunuzdur 💐💐
Zge12 Papatya-18 hayırlı olsun canım inşallah sağlıkla ilerler sağlıcakla kucağına almak nasip olur ❤️🤲🏻
Asortikhanim Papatya-18 çok normal bebek yerleşiyor 13-14. Haftaya kadar hissedersiniz hayırlı olsun bu arada 🥰🌸💕
dulek Papatya-18 pazartesi bi daha kan verin 2 katı artmışsa sağlıklıdır inşllah. Doktora gitmek için erken kese vs göremezsiniz henüz
Papatya-18 Bebissever biraz kafama takiyorum da ben daha önce kimyasal oldu bi kere acaba tekrar mı öyle diye
Papatya-18 Asortikhanim teşekkür ederim bu saat oldu uyuyamadım hem belim ve kasigim ağrıyor hemde stres yapıyorum
Deletedmom_8793 Papatya-18 şuan 4+6 haftalığım benimde öyle ağrım var dün keseyi gördük haftaya pazartesi kalp atışı için gideceğiz