emirkerem Rumeysakyn şimdi şöyle oldu ben doğumdan 1 hafta önce hafif bir karın ağrısı yaşadım panikle hastaneye gittik doktor dediki açıklık 1 cm zaten daha 3 günün var bekle 3 gün boyunca her gün gel kontrol edelim seni dedi. Her gün 2 , 3 cm açılma var derken bu süreçte hiç bir şekilde ağrım yoktu. doğum olması gereken Gün 40 haftalık olunca esimle valizi aldık hastaneye gittik ama bende ağrı yok. Doktor dediki açılman yok 1 cm anca var. Ben şaşırdım baya . Suni verelim yatış yapalım dedi bende istemedim. Eve gittik 41 olana dek beklemeye karar verdim kendi kararımla. 40+2 oldun çocuk doğmuyor ağrım yok. O gün bir video izledim 90 dakika boyunca aralıksız bir doğum başlatıcı egzersiz yaptım. Ertesi gün tüm gün karnım ağrıyordu. Büyük tuvaletim var gibi bir ağrı oluyordu. Süre tutuyordum düzenli değildi bende ciddiye almadım. Normal devam ettim hayatıma. Akşam kuzenime anlattım oda bana hastaneye git doğum başlamış olabilir dedi . Hastaneye gittik ama bende ağrı yoktu . Gittik baktık 7 cm dediler valla şaşırdım çünkü ben çok şiddetli şeyler olacak sanıyordum. Yatış yapıldı. Hiç bağırmadim ama 2 saat sonra falan inanılmaz bir ağrı girdi çığlık attım. O an geldiler hadi doğumhaneye dediler meğer bebek geliyormuş bebek geleceği zaman hissettim çok şiddetli bir ağrı