annebebek16 ben neşe solak da takipliyim, ilk bebegimde de o ve eski eski engin korkmazer takibindeydim, çok memnunum. Her şeyi söylüyor, moralim bozuluyor diye rica ettim kötü bir söz duymak istemiyorum diye. O kısmı eşime aktarıyor risk vs… Ben gidiyorum, bebeğimi görüyorum, ay ayaklari, amanın parmakları, babasına benziyor aynı abisi tarzında her şey mükemmel diye konuşuyoruz, sonrası eşimde… Ne zaman arasam açar, anında döner mesajlarıma, ben aksi durum olduğunda guncellemezsem eğer, kendi sorar Özge ne durumdasin diye… Çok memnunum 👌🏻 Nev FSM de