Annelikyolundabiri Kızlar kızımın adını Ahsen koyacağım inşallah 🩷yanına ikinci bir isim arıyorum. Uyumlu ve anlamlı olsun istiyorum yardımcı olur musunuz? (Lina lila mira alya vs yazmayın lütfen)
Su123 Annelikyolundabiri ben hep şöyle severim onu hatta ahsen gibi güzel duru gibi berrak kızım çok uysal sakin sevecen ❤️
Annelikyolundabiri Su123 yaa inşallah benim kızım da öyle olur. Duru ahsenle kolay söyleniyor da ilerde tek kullanmak isterse duru şeklinde hitap nasıl oluyor onu düşünüyorum 🤔 kolay söyleniyor mu
Annelikyolundabiri nuriyegcl ela da güzel ama herkeste çok yaygın. Bir de isimler arası ulama oluyor ve isim şöyle söyleniyor: ah-se-ne-la 🙄
Su123 Annelikyolundabiri ben genelde duruyu kullanıyorum telefuzu bence kolay arya alya gibi değil bence🌸 sağlıkla alın kucağınıza
Asortikhanim Bebegimle_00 vera enerjisi çok düşük bir isim analiz yaptırdım kızıma sakın vera şifa hifa koymayın demişti çok düşük yıldızları