Mom72626 Dün gece başladı benim de ya.Bende 19 haftalığım. Ne uyutuyor ne başka şey. Kıvrandım valla. Benim sol kaşımın orasını tutuyor nasıl ağrıyor ama.Az da olsa uyumuşum. Biraz iyi geldi ama hala miğdem başım çok kötü. Kolonya ve vikisle masaj yaptır canım. O rahatlatıyor biraz