Minasuu22 Cimcime30 al bende de o kadar canım valla adetim düzenliydi niye böyle oldu anlamadım bu ay bekleyip göreceğiz☺️
nazli_sn Kızlar ben 30 haxıranda adet oldum en son 30 temmuzda olmam lazımdı olmadım 28inde 3 yada 4 tane kahverengi leke vardı 15 güne yakındır kasıklarım agrıyo kaç gündür belımde ağrıyor bugün test yaptım negatif çıktı neden acaba
Zhrcyl zeyka bende 6+2 haftalığım progestan kullanıyorum peçeteye silince geliyor bazen geliyor bazen gelmiyor
Mzzz Minasuu22 adet olmuşsun canım yerleşme kanaması öyle olmaz ayrıca adet dediğin herzaman aynı zamanda gelmeye bilir. Yerleşme kanaması pembe kahverenkli falan olur zaten çok az gelir anlaşilir adetten farklı olduğu