Busraa3542 Limn ilk kızımda aldım zordu yani kendi sancıında zor ama ınsanın kendı sancıso gıbı yok bana kalırsa
Limn Busraa3542 benim hiç açılmam yok 39+3 üz çarşamba son gün fitil veririz dedi doktor olmazsa suni yada sezeryan ne istersen dedi Bende korkuyorum ondan dolayı sordum😕
Busrabzkrt Fatmanur12345 bebeğinizin durumu nasıl kuveze girdimi kaç kilo doğdu bende şuan 36+2 yim erken doğum riski var panikle evde öylece yatıyorum