Nevagibi Yildiz52 benimde 2.3 değerdeyken bu şekilde silik çıkmıştı sonra adet oldum umarım seninki artar
mrvunn Yildiz52 Geç döllenme olabilir. Bende umutsuzdum test yapınca kan da çıkmamış nede olsa deyip, çok şükür vardı
mrvunn Yildiz52 Ben kan verdim kanda yoktu, 10 gün kadar sonra adet gecikmesi ile test yaptım pozitif çıktı
Siyahbeyaz_ Yildiz52 nimo markası yalancı poztif veriyor zaten kan vermisssiniz. Gecikmeyi bekleyim. O testle bende çok yalancı çıkarttı