Şöyle anlatayım eşimle ayrı ildeydik 9 Temmuz son adet ama ilişkilerim 18 inde başladı yumurtlamaya denk geliyor de doğum kontrolü düzensiz kullandım 19 unda başladım ilaca dün ağrılarımdan ve akıntım dan şüphelenip test yaptım anında böyle çıktı diğerini de bu sabah yaptım ama sorun şu ki kanda 0.2 çıktı dün anlayamadım açıkçası