Leylak34 Kizlar bebegim aralıkta doğacak bebegi ocak doğumlu yazdiramazmiyim? Lütfen bilgisi olan yanıtlasin.
minismom Leylak34 tabiki hayır olmaz oyle bisey onceden nufusa kendiniz gidiyodunuz ama simdi hastane gonderiyo evrakları
Salihanurrr Leylak34 eskiden de o insnalar 1 ocak yazdırırdı hep çocuklarının doğum gününü. Artık öyle birşey yok
ikincibezelyeayak Leylak34 Doğum raporu çıkacak bebeğiniz hastanede doğunca onunla nüfusa gideceksiniz . Farklı bir tarih yazdırma ihtimaliniz kesinlikle yok . Siz yazdırmıyorsunuz zaten rapor da yazıyor sistemde geçiyor ona göre yazıyorlar siz bir tarih beyanında bulunmuyorsunuz
melsaanne Leylak34 doğum evrakıyla başvuru yapıldığı için hangi tarih yazıyorsa ona göre çıkıyor sizin isteğiniz doğrultusunda olmuyor.
Tufu2 Sebebi neydiki 😬 görümcemin 31 ekimdi bari 1 kasım olsun ısrarı vardi anlıyodukda özel değilse sebebi ne
Salihanurrr Tufu2 benim oğlumda 31 ekim doğumlu. Niye 1 kasım yazdırayım ki hangi gün doğduysa o gündür doğum günü saçma geliyo bana bu düşünceler
Minnakpopus Leylak34 onunda gelişini nasibini o şekilde yazan Allah. Sizin 1 sene kayıp diye gördüğünüz yıl bazında Belkide ileride önüne farklı kapılar açılacak kaderiyle oynamayın bebeğinizin
yasarceyda12 Leylak34 neyi kaybediyor ben anlamadım tam olarak okul yaşı desem asıl ilerş aldığınız için kaybeder çok anlamadım ne kaybedeceğini
SuEr_Tu1512 Leylak34 İlk oğlum 15 Aralık 2021 doğumlu. Hastaneden doğduğu güne göre evrak veriyorlar, onu nüfusa götürüp öyle kimlik çıkarıyorsun. Ve oğlum 15 günden bazı şeylerde hem 1 sene kaybetti, hem 1 sene kazandı🤷♀️
pinarsabrii Leylak34 merhaba, yazdırılmıyor. Hastaneden doğum raporunu vs alıp gidiyorsunuz. Doğduğu gün yazılır. Benimde aralık sonuna doğru olacak doğumum ve aynı şekilde ne ise o yazılıyor :)
zeyka 28 Aralık doğumlu kızım. hastanede hazırlanan doğum raporunda günü ne yazıyorsa nüfusta o işlenir. Doğum raporu da doğum yaptığı gün çıkar
nurcaneroll Aynı tarihlerde doğum yapacağız inşallah daha dün eşim bunu düşündü araştırdık bizde olmuyormuş bazı yerler doğum belgesi istediğinde tarihler denk gelmeyince ileride karşısına sıkıntılar çıkıyormuş benimde doğumum 20 Aralık gözüküyor
Otuzarti3 Leylak34 Benim doğumda 6 Aralık görünüyor bunda ne gibi bir sakınca var ki? Yani sene kaybetmiyor aslında çocuk yine kendi yaşında olacak ben hatta bunu avantaj olarak görüyorum bende 20 Kasım doğumluyum yasitlarima göre bir sonraki sene çocuğu gibi görünüyorum :)
Leylak34 Otuzarti3 ben de Kasım doğumluyum ama benden 2 ay sonra doğan kuzenim bana abla diyor 😁aramızda 1 yas var diyip kuculup cebime giriyor. Bu tür şeylerle uğraşsın istemiyorum anayım ben ana🥰🫠
Bus51 Leylak34 böyle bir şey yapılması mümkün değil,evrakları hastane gönderiyor .Doğum belgesi gidiyor