portakalken ozbekkk üzülmem herşey bizim için Herşeyin bir zamanı var demekki bakalım bekleyip göreceğiz Bundan önce dış gebelik yaşadım sadece geç kalmak istemiyorum Herhangi bir durum varsa erken tedavi edilebilir mi acaba diye