portakalken Bat 1 Ağustos Kızlar adetim 2 gün gecikti 1 haftadır ishal var Ve göğüs hassasiyeti çok fazla Aynı zamanda kasıklarda ve belimde ağrı var
Seyda-06 portakalken ben bundanda silik haliyle bat öncesi öğrenmiştim regli günü bu şekildeydi 3.günü kanda çıktı bütan testlerim pozitifti en adisi bile bence var canım regli günümde de çok net kırmızı değildi böyle silikti
Meftunum portakalken yaa çok sevindim umarım bebişin seninledir canım. Pazartesi kan ver istersen daha iyi yükselmiş olur hem beta
portakalken Ayyy hadi inşallah kızlar oğlum 5 yaşımda 2. Yi istiyorduk Oğlum 2 yaşındayken dış gebelik yaşadım ondan beride çift çizgi görmedim 😢😢😢 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Rose_07 portakalken hadi gözün aydın kan testi ver. Bende iki gün önce öğrendim kan testi verdim bugünde vereceğim inşallah sorunsuz sağlıkla kucağımıza alırız:)
Rose_07 portakalken biraz önce gittim lekelenmem var iki gün önce kna verdim bugünde vermem gerekiyor dedim aldılar