Annem diyenler de var tabi ama ben eşimin yanında daha rahatım. Doğum zamanını bilemiyorum ama diğer konularda da eşim yanımda olunca kendimi daha rahat hissediyorum. Mesela anneme bile anlatamadığım bir şeyi eşime direk anlatabiliyorum. Bence kimle rahatsanız o kişinin kalması sizin için daha iyi olacaktır.