ruhefza1207 melmih12 sadece dün verdim 45le başladık yarın tekrar vereceğim salı günüde doktora gideceğim
ruhefza1207 Cold123 benim 3.gebeliğim ilk ikisi düşükle sonuçlandı kalbi durdu kan sıvılaştırıcı iğneyle devam edeceğim bu gebeliğime o yüzden bu kadar erken doktora gideceğim
snycl ruhefza1207 bir dış gebelik, bir 2.5 aylık kaybım var. İnşallah bu sefer sağlıkla alırız kucağımıza🙏🏻 bizde düşünmüyorduk zehirlendik sandık meğersem hamileymişim😆