Ne durumdasınız kızlar ben en son beta hcg 23 Temmuzda verdim . Regl olmadım henüz ama sağ alt kasığımda bir ağrı var . Abi harekette özellikle bçk gibi . Aşırı uyku halim var . Tansiyon yüksekliği . İştahım açıldı . Bende bunlar var acaba yarın test yapsam mı ?