Cisel canım bence kişiden kişiye değişiyor kilo alma asla çok almışsın diyenlere kulak asma bazı doktorla kiloyu sorun yapıyor. Önemli olan şekerin olmaması ve bebeğinin düzenli kilo alması ben de başlarsa çok aldım. Sonra duraklama evresine girdim. Evet vücum çok biçimsiz oldu fakat bebeğimi her hissettiğimde sonra veririm diyorum. Moralini yüksek tut ertafdaki insanların lafına da bakma sadece sağlığına bak şekerine bak.