Cisel benm doktorum hamileliğin sonunda 4-5 kilo al 3 kilo bebek doğsun doğum sonrası eski halinde ol demişti bana ki 53-54 le hamile kaldım şuan 37. Haftamdayım sonuç 64-65 kilo doktoruma çok ağır hissediyorum kendimi dedim ben sana demiştim diyor 🤭😬 ama 5 kilo nedir ya hayır ekstra esktra yediğim bişey de yok 🤷🏻♀️ Ama meyve çok kilo yapıyor söyliyim meyve yeme 😶 sağlıkocağında kontrolümü yapan ebe bi hamilenin sadece meyve yiyerek bi ayda 6 kilo aldığını söyledi 🤭