Esmademir34 Efendininannesi sabah yoğunluk olmuyor diye 8.50ye almiştim iptal ettiler yarin gidicem bende kontrole canim.
Esmademir34 Efendininannesi Bugun geldim bakalim muhabbet hocaya umarim oğluş iyidir seninkinin cinsiyet neydi canim♥️
Yazmelegi_ Merve-tns28 ilk kızımı kayseri medical palace de doğum yaptım bunu da nasip olursa orda yapicam
Efendininannesi Esmademir34 amin Allah razı olsun 🩷 ilkini medilife hastanesinde doğum yaptım, bebek iyimi nadıl geçti muayene
Esmademir34 Efendininannesi Efendininannesi iyi canim çok şukur nst yi sordum nst 35.haftada bağlaniyormuş bende gebelik sekeri var diyet yapiyorum diyete devam et dedi.
Esmademir34 Efendininannesi hayirlisi kuzum Rabbim bi avazda kurtarsin benim ilk doğum olacagi icin simdiden korkular başladi😊umarim guzel bi doğum olur♥️
Efendininannesi Esmademir34 inşallah seninde doğumun su gibi olur ben doğumu hiç düşünmedim akışına bıraktım çok uzun süre sancı çektim ama şu an o acıyı unuttum Allah kolaylığını veriyo bir şekilde 🌸
lena36_ Merve-tns28 bende çok merak edıyorum bende Kocaeli Gebze’de oturuyorum simdi devlette doğum yapmak istiyorum hangı hastane hangı doktor daha iyidir yardımcı olur musunuz