cheff düşük tansiyonum problem çıkarmadı çok şükür ama full artı full yorgunum gebelik öncesinde de hep düşüktü tansiyonum kendimi bildim bileli yani mesela daha bugün akşam nevresimlerimi değiştiriyorum kollarımla bişeyler yaparken hemen yoruluyor kollarım en ufak iş yaptığımda anında dinlenme ihtiyacı duyuyorum :/