Bsraa_34 16 haftaya kadar hiç almadım. Sonra 30a kadar 9 kg aldım. Şu an 35+2 yim +10 la yola devam ediyoruz. 30dan sonra kilo alımı baya azalıyor. Yani en azından 3 gebeliğimde de bu şekilde oldu metabolizmayla mı alakalı genel mi böyle oluyor bilmiyorum